Subject: Kilksama liivakarjääri väljavedu Jänesselja-Urge teele
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 17:42:12 +0300

Tere!

Marina Minerals OÜ omab Pärnumaal Tori vallas Kilksama külas maavara
kaevandamise luba nr KL-520171. Kõnealuse keskkonnaloa kõrvaltingimuste
punkt 3 palub maavara väljaveoks vältida Taali metskond 55 kinnistul
asuvate ida- ja läänepoolsete teede kasutamist, mis suubuvad
Jänesselja-Urge kõrvalmaanteele nr 19214.

Pöördume Transpordiameti poole küsimusega, et kas ja mis tingimustel oleks
võimalik ehitada karjäärist AJUTINE mahasõit Jänesselja-Urge teele, mis
manusesse lisatud skeemi kohaselt on tähistatud  sinise noolega „väljasõit
2“?

Rõhutame, et tegu on ajutise mahasõiduga, mis pärast karjääri ammendamist
tõenäoliselt likvideeritakse. Kilksama liivakarjääri maht on suhteliselt
väike 90 000 m3, mis tõenäoliselt võib ammenduda juba Are möödasõidu
ehitustööde raames.

Tagasiside ootama jäädes!

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked]